Bátorság: Egy autógyártó, amely nemet mond a divatterepjárókra
Ma már olyan cégek kínálatában is fellelhetők a SUV-ok, melyekről sokáig nem gondoltuk volna, hogy elmennek ebbe az irányba. Akad azonban a trendekkel nem igazán foglalkozó gyártó.
Ma már olyan cégek kínálatában is fellelhetők a SUV-ok, melyekről sokáig nem gondoltuk volna, hogy elmennek ebbe az irányba. Akad azonban a trendekkel nem igazán foglalkozó gyártó.
Ennek a szó szerint alig használt brit sportkocsinak alaposan megkérik az árát. Euróban 4 milliós kiadásra számíthat az új tulajdonos.
Ez a P1 több szempontból is érdekes, ezért nem csoda, hogy közel 600 millió forintot kérnek érte.
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija feltöltő nélkül is bőven tudja az 1 000 lóerőt.
A ritka szuperautót épp a tulajdonosnak akarták leszállítani, amikor balesetet szenvedett a tréler.
Az Aston Martin újdonságának legdurvább verziója akár az F1-es járgányok köridejét is megközelítheti.
2 millió dollár nem kevés pénz, ez a McLaren viszont simán megér ennyit, sőt akár ennél is jóval többet.
Literteljesítmény fronton az eminens tanulók ma már a 270 lóerő/literes értéket is megközelítik.
Csak hamu és por, meg némi nemesfém maradt szegény hibrid szupersportautóból.
Mi mindent vehetne, ha annyi pénze lenne, amennyiért a Paris Saint-Germain kivásárolta Neymart a Barcelonából? A BBC mutat néhány lehetőséget.
A valaha készült leggyorsabb utcai McLarennek még a pontos kinézetét sem tudni, ettől függetlenül máris gazdára talált belőle az összes példány.
Egy hibrid, háromüléses, rettenetesen gyors utazóautót jelentett be a McLaren, amely sajnos nem korábban, mint 2019-ben mutatkozhat be.
Az egyik egy közúti használatra átalakított LeMans-i F1-es versenyautó, a másik pedig egy P1 prototípus.
Rájár a rúd a hiperautóra, idén már a másodikat törték össze.
Az 570GT a wokingiak hétköznapi használatra szánt modellje számtalan kényelmi extrával, komfortosabb futóművel és használható méretű csomagtartóval.
Úgy látszik, még az abu-dzabi gazdagoknak sem fenékig tejfel az életük.
Szépnek szép, de ennyit csak tényleg a fanatikus rajongók adnának érte.
A legendás sportkocsi utolsó darabját is legyártották.
Egy végső tesztben is összeeresztették a három szuperautót. Érdekes végeredmény született.
A McLaren P1, Ferrari LaFerrari és Porsche 918 Spyder nem kevesebb, mint 52 perces videós teszten járt. A lehető legjobb embernél.